Mit kell tudni a termékek visszaküldéséről?
Jun 28, 2023
- lehetőség: Ha nem tetszik a termék…
Kinézted, megrendelted, megkaptad, de ahogy telnek a napok, érzed, hogy mégsem ez az a termék, amire vágytál? Időközben kiderült, nincs is rá szükséged? Valami hiányzik belőle, ami fontos lenne számodra?
Nos, az ilyen esetekre alkottuk meg a 30 napos pénzvisszafizetési garancia szolgáltatásunkat. Ez annyit tesz, hogy egy hónapod van eldönteni, megtartod-e a megvásárolt készüléket – legyen az laptop, számítógép, monitor vagy bármi más –, vagy sem. Ennyi idő alatt bizonyára kiderül, jól választottál-e.
Ha nem, akkor csupán annyit kell tenned, hogy sérülésmentesen becsomagolod a terméket, és visszaküldöd számunkra. Választhatsz helyette másikat, vagy visszautaljuk bankszámládra a vételárat. Valójában nincs vesztenivalód!
Hívd ügyfélszolgálatunkat, ahol készségesen tájékoztatnak a további részletekről! A pénzvisszafizetési lehetőség minden termékünkre vonatkozik, ahogy a 2 éves háztól házig garancia is.
- lehetőség: Ha meghibásodott a termék…
„Ami el tud romlani, az el is romlik” – mindannyian jól ismerjük Murphy törvényét. Sajnos igaz ez a számítástechnikai eszközökre is. Így előfordulhat, hogy a termék, amit választottál egy idő után meghibásodik. Ilyenkor sem kell azonban kétségbe esned, hiszen a szervizelést, javítást is vállaljuk.
Bár a vonatkozó jogszabály szerint – 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet – a használt termékekre nincs kötelező jótállás, mi mégis majdnem minden termékünkre 2 éves garanciát vállalunk. Így nyugodtan visszaküldheted a nálunk vásárolt árut a számlával együtt, és megkezdjük a javítást.
Van azonban néhány kitétel, amelyet tudnod kell:
- A terméket csak a jótállási időn belül juttathatod vissza.
- Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ennek teljesítése lehetetlen, vagyis a termék nem javítható, illetve nem kapható már belőle másik.
- Ha aránytalan többletköltséggel járna a csere, akkor a javítás lehet csak opció. Ha például egy apró alkatrész hibásodott csak meg, akkor azt javítjuk, és utána visszaküldjük a terméket. Ilyen esetekben nem kérhetsz cserét.
A PC Aréna munkatársai mindent megtesznek, hogy a folyamat gördülékeny legyen, igyekszünk, hogy a kijavítás vagy kicserélés időtartama legfeljebb tizenöt napot öleljen fel.
Mikor nem érvényes a jótállás?
Vannak olyan helyzetek, amikor bizonyítható, hogy a hiba a használatba vétel után keletkezett, ám nem a munkatársaink a felelősek érte. Ide tartoznak az alábbi esetek:
- termék helytelen üzembe helyezése,
- a nem rendeltetésszerű használat,
- ha figyelmen kívül hagytad a használati-kezelési útmutatóban leírtakat,
- a termék helytelen szállításából, tárolásából, kezeléséből fakadó sérülés,
- túlfeszültség,
- szándékos rongálás,
- továbbá ide tartozik az elemi kár, természeti csapás is.
Azokra a termékekre sem tudunk jótállást adni, amelyeket a meghibásodást követően más szervizbe vittél, de ott nem tudtak mit kezdeni a hibával, vagy ha kicseréltél benne egy alkatrészt, és továbbra sem működik a gép. Kérjük, ha rendellenességet tapasztalsz, először minket keress!
Hogyan működik a háztól házig garancia?
Amikor egy nálunk vásárolt termék meghibásodik, akkor mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha még nem tetted meg, regisztrálj az oldalunkon, és töltsd ki a szervizjegyet. Tudnunk kell minden részletet a vásárlással, szállítással és a termékkel kapcsolatban is, hogy segíthessünk.
A bejelentést követően egy futárt küldünk hozzád, akinek átadhatod a meghibásodott készüléket. Csomagold be a terméket sérülésmentesen! A szállítás költségét mi fizetjük. A javítást követően pedig szintén ingyenesen szállítjuk házhoz az árut.
Kérhetsz kiterjesztett garanciát is, ennek részleteiről tájékozódj a Visszaküldés menüben! Keress minket, ha bármilyen kérdésed adódik a termékek visszaküldésével kapcsolatban!