Mit kell tudni a termékek visszaküldéséről?
PC Aréna Blog

Mit kell tudni a termékek visszaküldéséről?

Jun 28, 2023

  1. lehetőség: Ha nem tetszik a termék…

Kinézted, megrendelted, megkaptad, de ahogy telnek a napok, érzed, hogy mégsem ez az a termék, amire vágytál? Időközben kiderült, nincs is rá szükséged? Valami hiányzik belőle, ami fontos lenne számodra?

Nos, az ilyen esetekre alkottuk meg a 30 napos pénzvisszafizetési garancia szolgáltatásunkat. Ez annyit tesz, hogy egy hónapod van eldönteni, megtartod-e a megvásárolt készüléket – legyen az laptop, számítógép, monitor vagy bármi más –, vagy sem. Ennyi idő alatt bizonyára kiderül, jól választottál-e.

Ha nem, akkor csupán annyit kell tenned, hogy sérülésmentesen becsomagolod a terméket, és visszaküldöd számunkra. Választhatsz helyette másikat, vagy visszautaljuk bankszámládra a vételárat. Valójában nincs vesztenivalód!

Hívd ügyfélszolgálatunkat, ahol készségesen tájékoztatnak a további részletekről! A pénzvisszafizetési lehetőség minden termékünkre vonatkozik, ahogy a 2 éves háztól házig garancia is.

  1. lehetőség: Ha meghibásodott a termék…

„Ami el tud romlani, az el is romlik” – mindannyian jól ismerjük Murphy törvényét. Sajnos igaz ez a számítástechnikai eszközökre is. Így előfordulhat, hogy a termék, amit választottál egy idő után meghibásodik. Ilyenkor sem kell azonban kétségbe esned, hiszen a szervizelést, javítást is vállaljuk.

Bár a vonatkozó jogszabály szerint – 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet – a használt termékekre nincs kötelező jótállás, mi mégis majdnem minden termékünkre 2 éves garanciát vállalunk. Így nyugodtan visszaküldheted a nálunk vásárolt árut a számlával együtt, és megkezdjük a javítást.

Van azonban néhány kitétel, amelyet tudnod kell:

  • A terméket csak a jótállási időn belül juttathatod vissza.
  • Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ennek teljesítése lehetetlen, vagyis a termék nem javítható, illetve nem kapható már belőle másik.
  • Ha aránytalan többletköltséggel járna a csere, akkor a javítás lehet csak opció. Ha például egy apró alkatrész hibásodott csak meg, akkor azt javítjuk, és utána visszaküldjük a terméket. Ilyen esetekben nem kérhetsz cserét.

A PC Aréna munkatársai mindent megtesznek, hogy a folyamat gördülékeny legyen, igyekszünk, hogy a kijavítás vagy kicserélés időtartama legfeljebb tizenöt napot öleljen fel.

Mikor nem érvényes a jótállás?

Vannak olyan helyzetek, amikor bizonyítható, hogy a hiba a használatba vétel után keletkezett, ám nem a munkatársaink a felelősek érte. Ide tartoznak az alábbi esetek:

  • termék helytelen üzembe helyezése,
  • a nem rendeltetésszerű használat,
  • ha figyelmen kívül hagytad a használati-kezelési útmutatóban leírtakat,
  • a termék helytelen szállításából, tárolásából, kezeléséből fakadó sérülés,
  • túlfeszültség,
  • szándékos rongálás,
  • továbbá ide tartozik az elemi kár, természeti csapás is.

Azokra a termékekre sem tudunk jótállást adni, amelyeket a meghibásodást követően más szervizbe vittél, de ott nem tudtak mit kezdeni a hibával, vagy ha kicseréltél benne egy alkatrészt, és továbbra sem működik a gép. Kérjük, ha rendellenességet tapasztalsz, először minket keress!

Hogyan működik a háztól házig garancia?

Amikor egy nálunk vásárolt termék meghibásodik, akkor mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha még nem tetted meg, regisztrálj az oldalunkon, és töltsd ki a szervizjegyet. Tudnunk kell minden részletet a vásárlással, szállítással és a termékkel kapcsolatban is, hogy segíthessünk.

A bejelentést követően egy futárt küldünk hozzád, akinek átadhatod a meghibásodott készüléket. Csomagold be a terméket sérülésmentesen! A szállítás költségét mi fizetjük. A javítást követően pedig szintén ingyenesen szállítjuk házhoz az árut.

Kérhetsz kiterjesztett garanciát is, ennek részleteiről tájékozódj a Visszaküldés menüben! Keress minket, ha bármilyen kérdésed adódik a termékek visszaküldésével kapcsolatban!